دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن

دستکش کوره ای

معرفی دستکش کوره ای اتاق تمیز

راهنمای خرید دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن

اتاق تمیز  ( clean room )  مکانی تمیز می باشد. در واقع این اتاق از جهت آلودگی ها، گرد و غبارمعلق درهوا و حتی رطوبت ،گرما ، سرما و فشار نیز تحت کنترل می باشد. در اتاق تمیز فعالیت های علمی و صنعتی صورت می پذیرد ، در واقع در خطوط تولیدی که باید میزان آلاینده ها بسیار کمتر از حالت معمولی باشد ، از اتاق تمیز استفاده می شود . بنابراین اتاق تمیز معمولا در خطوط تولیدی مثل : داروسازی،  غذایی، بیمارستان ها ، صنایع الکترونیک و میکروالکترونیک کاربرد دارد. یکی از ابزاری که در اتاق های تمیز کاربرد دارد ، دستکش کوره می باشد . در این مقاله راجب دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن صحبت خواهیم نمود و اینکه چه چیزهایی موجب می شود که دستکش کوره کلین روم برای کباب کردن استفاده گردد .

دستکش کوره اتاق تمیز

دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن

دستکش کوره (Furnace Gloves) چیست ؟

دستکش کوره یا به اصطلاح عامه دستکش های نسوز ، از موادی همچون چرم ، کولار ،الیاف آامید ، پنبه نسوز ، چرم اشبالت برزنتی ، چرم فرآوری شده ، الیاف طبیعی و منسوجات عایق حرارت تقویت شده ساخته می گردد . بنابراین ، این دستکش ها دارای مقاومت بالایی در درجه حرارت بالا دارند ، در برابر خوردگی های ناشی از موادی که اسیدی و شیمیایی هستند مقاوم می باشد.

دستکش کوره ای اتاق تمیز در مقابل له شدن ، سایش ، سوراخ شدن ، پاره شدن و بریدگی دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد ، بنابراین دارای طول عمر بالایی می باشند و از نظر اقتصادی می توانند بسیار به صرفه باشند .

بررسی مقاومت دستکش های کوره ای

دستکش های کوره به علت مقاومت در برابر سوختگی در تمامی مراکزی که دارای کوره هستند ، کاربرد دارند برای مثال در صنایعی مثل ریخته گری ، کاشی کاری ، شیشه سازی و مشاغلی که با مواد مذاب سر و کار دارند ، استفاده می گردد  به این شکل که در حین کار با کوره برای محافظت از دست در برابر سوختگی حتما باید ازاین دستکش ها استفاده شود.

از این دستکش ها در آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز ، به جهت ضد اسید بودن و نسوز بودن استفاده می گردد . به دلیل کاربردهای گسترده این دستکش ها ، انواع مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده است تا بتواند گامی در راستای حفظ سلامت افراد و افزایش ایمنی در اتاق های تمیز ، کوره ها ، صنایع و آزمایشگاه ها گردد تا از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند جلوگیری شود .

مقاوت دستکش کلین روم

مقاومت دستکش کوره ای

ویژگی دستکش های کوره ای اتاق تمیز

به طور کلی دستکش های کوره ای اتاق تمیز یا همان کلین روم دارای ویژگی های بسیار زیادی می‌باشند که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم:

  1. مقاومت گرمایی بالا
  2. مقاومت در برابراسید ها و مواد شیمیایی
  3. مقاوم در برابر له شدن ، بردیگی ، سایش ، اصطحکاک
  4. طول عمر بالا
  5. به صرفه و اقتصادی

کارایی دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن

باتوجه به ویژگی ها نام برده شده ، دستکش های کوره ای در موارد زیر می توانند به کار می روند:

  • کاربردهای دستکش کوره
  • ریخته گری
  • کاشی کاری
  • شیشه سازی
  • اتاق تمیز
  • آزمایشگاه
  • صنایع غذایی مثل کباب کردن
  • تولید چینی
  • بلورسازی
  • ساخت محصولات بهداشتی
  • نانوایی ها
  • کار با محفظه داغ حاوی مواد مذاب
  • آزمایشگاه ها

بنابراین شما میتوانید از دستکش کوره کلین روم برای کباب کردن جهت جلوگیری از سوختن دست هایتان استفاده کنید .

دشتکش کوره ای کلین روم

بررسی کاربردهای دستکش کوره ای

خلاصه مطلب

با توجه به ویژگی ها و کاربرد های دستکش کوره ، میتوان با کمی خلاقیت از آن در کارهای روزمره هم بهره ببریم . برای مثال میتوانید از دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن نیز استفاده کنیم ، دستکش کوره به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما دارد میتواند در هرجا که دست در خطر سوختن است ، استفاده شود بنابراین گزینه مناسبی برای حفاظت از دست ها در حین کباب کردن می باشد .

سوالات متداول دستکش کوره اتاق تمیز برای کباب کردن

  1. دستکش کوره ای اتاق تمیز چه ویژگی هایی دارد؟
    به طور کلی دستکش های کوره ای اتاق تمیز از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار هستند که این ویژگی ها شامل مقاومت بسیار بالا، طول عمر بالا، استحکاک و مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی می‌باشد.
  2. دستکش های کوره ای چه کاربردهایی دارند؟
    از دستکش کوره می‌توان در مکان های بسیار زیادی استفاده کرد که این مکان ها شامل ریخته گری، نانوایی، تولید چینی، صنایع غذایی و … هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلین روم