نحوه نصب کولر گازی قابل حمل

نصب کولر گازی قابل حمل

در فصل تابستان، افراد زیادی هستند که میخواهند کلین روم خود را خنک کنند. ما در این مقاله به شما نحوه نصب کولر گازی قابل حمل آموزش می دهیم تا شما هم بتوانید در تابستان از هوای خنک اتاق تمیزخود لذت ببرید.

همچنین شما زمانی که از کولر گازی قابل حمل استفاده می کنید، به راحتی می توانید آنها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید و این یکی از ویژگی های کولر گازی قابل حمل است که می توانید روی آنها حساب کنید.

نصب کولر گازی قابل حمل چگونه انجام می شود؟

شما می توانید کولر گازی قابل حمل را در 6 مرحله که به شرح زیر است نصب کنید و اتاق تمیزتان را با آنها خنک کنید.

نصب کولر گازی قابل حمل چگونه انجام می شود؟

راه نصب کولر گازی قابل حمل

  • کولر گازی را در نزدیکی پنجره بگذارید
    زمانی که می خواهید نصب کولر گازی قابل حمل را انجام دهید، ابتدا باید مکانی که می خواهید آن قرار داشته باشد را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است کولر گازی شما ابتدا جای خلوت و بازی قرار داده شود تا جریان هوای مناسبی دریافت کند. اگر کولر گازی را نزدیک به پنجره یا خروجی قرار دهید، می تواند هوای گرم را به بیرون تخلیه می کند.
  • از جای کیت آداپتور کولر گازی قابل حمل اطمینان حاصل کنید
    اگر پنجره اتاق تمیزتان کوچک باشد، احتمالا باید آداپتور پنجره را کوتاه کنید و برعکس اگر پنجره خیلی بزرگ باشد، شما به تکه پلکسی گلاس نیازمند می شوید تا جای شکاف ها را پر کنید.
  • کیت آداپتور را نصب کنید
    بعد از اینکه از جای آداپتور کولر گازی خود اطمینان حاصل کردید، نوبت به وصل کردن آن میرسد. شما می توانید با پیچ ها کار خود را ادامه بدهید یا با نوار چسب آن را بچسبانید تا هوای خنک از لبه های آن خارج نشود.
  • شلنگ تهویه را نصب کنید
    ابتدا شلنگ را به کیت آداپتور پنجره وصل کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که خوب جا شده است و اگر کمی شل بود، با نوار چسب دور محل اتصال را بچسبانید. سپس سر دیگر شلنگ را به کولر گازی قابل حمل وصل کنید.
  • شلنگ زهکشی را نصب کنید
    اگر کولر گازی قابل حمل شما دارای شلنگ تخلیه زهکشی برای تخلیه مداوم بود، می توانید آن را در قسمت تخلیه خود مانند سطل، سینک و… بگذارید تا روی زمین تخلیه نشود.
  • کولر گازی خود را به پریز برق وصل کنید
    زمانی که تمامی مراحل قبلی، درستی به انجام رسید، حال می توانید کولر گازی خود را به پریز برق وصل کنید و از آن استفاده کنید.

کولر گازی قابل حمل چگونه کار می کند؟

این دستگاه با گرفتن هوای داخل اتاق، هوای خنکی را به اتاق بازمیگرداند. هوای گرم از طریق لوله اگزوزی که در پنجره نصب می کنید، خارج می کند و هوای خنک را جای آن به اتاق بازمیگرداند.

کولر گازی قابل حمل چگونه کار می کند؟

عملکرد کولرگازی قابل حمل در کلین روم

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید کولر گازی قابل حمل، نکات مثبت زیادی دارد مانند جا به جایی راحت آن، ولی ممکن است کمی هنگام نصب به مشکل بر بخورید مانند اندازه نبودن کیت آداپتور با پنجره که مشکل زیاد سختی به شمار نمی رود. تمامی این مراحل شامل همین 6 موارد می باشد ولی اگر مشاهده کردید که برای شما این کار غیر ممکن است، با یک متخصص در رابطه با نصب کولر گازی تماس بگیرید تا بقیه مراحل را برای شما انجام دهد.اگر شما هم نیازمند یک کولر گازی قابل حمل هستید، می توانید آن را از فروشگاه آژند خریداری کنید.

سوالات متداول

  1. آیا نحوه نصب کولر گازی قابل حمل سخت است؟
    نصب این دستگاه زیاد مشکلی نیست، ولی اگر مشاهده کردید نمی توانید این کار را انجام دهید، با یک متخصص در رابطه با نصب کولر گازی تماس بگیرید تا نصب کولر گازی قابل حمل شما را انجام دهد.
  2. کولر گازی قابل حمل چه ویژگی دارد؟
    جا به جایی راحت آن یک ویژگی مفید برای این دستگاه است.
  3. برای خرید کولر گازی قابل حمل باید به کجا مراجعه کرد؟
    اگر شما هم نیازمند یک کولر گازی قابل حمل هستید، می توانید آن را از فروشگاه آژند خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلین روم